Maak een Waardevolle Weggever in 4 dagen

[GRATIS ONLINE TRAINING]

MAAK EEN WAARDEVOLLE WEGGEVER IN 4 DAGEN

30 SEPTEMBER t.e.m. 3 OKTOBER


Heb je genoeg klanten? Of mag het wel wat meer zijn?

Om klant bij je te worden, moeten mensen genoeg vertrouwen hebben.
Vertrouwen in jou als persoon. (ja, ik voel me op mijn gemak bij deze persoon)
Vertrouwen in jouw expertise en deskundigheid. (ja, ik denk dat deze persoon mij gaat kunnen helpen)
En ook vertrouwen in zichzelf. (ja, ik denk dat ook ik kan leren wat deze persoon al aan andere mensen geleerd heeft)


Maar hoe zorg je daar voor, dat iemand dat vertrouwen krijgt?

Persoonlijk contact werkt het beste en het snelste.
Misschien ken je dat ook wel, dat je iemand ontmoet en dat je supersnel het gevoel hebt 'dit is echt een goed mens, integer, te vertrouwen. En precies nog keigoed in zijn vak ook'.

Daarom zeg ik zo vaak tegen mijn klanten: hup, kom uit je kot, ga waar je potentiële klanten zijn en babbel ermee, leer hen kennen, zorg ervoor dat zij jou leren kennen, dat is de basis van alles.

Maar natuurlijk is je tijd en je energie beperkt. Je kan niet de godganse dag de hort op om met iedereen te gaan praten. (zeker niet als je zoals ik ook veel rust en alleen-tijd nodig hebt)

Daarom is het zo fijn dat je klanten je ook online kunnen leren kennen.
Maar dat gaat trager.
We onderschatten wat er online nodig is voordat iemand jou, je expertise en zichzelf gaat vertrouwen.

Neen, het is niet doordat iemand een keertje je website bezoekt dat er genoeg vertrouwen is.
Neen, het is niet door één facebookpost dat iemand denkt 'oh, ik moet echt eens met haar gaan praten.'
Neen, het is niet door een instagramfoto van je kat dat iemand de stap zet naar je workshop. (ik ben nochtans gek op katten)

Het is nodig dat we onze potentiële klanten stapje voor stapje uitnodigen om ons, onze business en onze expertise te leren kennen.


Wat is een gratis weggever en hoe helpt die bij het opbouwen van vertrouwen?

Een gratis weggever is een kadootje voor je potentiële klanten. 

In de weggever laat jij zien dat je je klant echt begrijpt, dat je weet met welke problemen hij of zij worstelt én welke stappen nodig zijn voor de oplossing van die problemen.

Een typisch voorbeeld is een e-book. Maar een weggever kan ook een heel andere vorm hebben, een videoreeks bijvoorbeeld, of een korte e-mailcursus.


Ja maar Ann...

- Waarover moet mijn weggever dan gaan?
- Hoeveel bladzijden moet zo'n e-book dan minimum zijn?
- Moet het perse een e-book zijn, want ik hou niet van schrijven?
- Gaan mensen dan nog klant worden, als ik al zoveel gratis weggeef?
- Wat met alle gremlins in mijn hoofd die me vertellen dat ik niet kan schrijven en niet competent genoeg ben?


Geen nood! Vanaf 30 september leer ik je hoe je in 4 dagen een waardevolle weggever maakt én beantwoord ik al deze vragen.

In 4 live webinars loods ik je door de ins en outs van de weggever.
Maar het gaat niét alleen om kennis, juist niét: elke dag krijg je een concrete opdracht.
Als je daarmee aan de slag gaat, ben je na 4 dagen al een héél stuk verder met een weggever die aansluit bij jouw potentiële klanten.


Is deze gratis online training iets voor jou?

Ja, als...

  • Je een coach, trainer, consultant of therapeut bent
  • Je méér klanten wil waar je helemaal blij van wordt
  • Je op een integere en authentieke manier jezelf en je expertise ook online wil laten zien
  • Je geen idee hebt wat je dan moet vertellen in zo'n weggever en welke titel je die dan moet geven en welke info er zéker in moet en welke info er zeker niét in moet enz. enz. enz.
  • Je al 2 maanden (of een half jaar, of méér dan een jaar) 'maak weggever' op je to-do lijstje hebt staan, maar het komt er maar niet van
  • Je in 4 dagen aan de slag wil met je weggever


OK, ik doe mee!


Zo'n online training, hoe gaat dat precies?

  • We starten op 30 september.
  • Gedurende 4 weekdagen om 9u geef ik een live webinar waarin ik uitgebreid het thema van die dag behandel (en er is ook tijd voor al je vragen).
  • De webinars zijn online trainingen die je via je laptop of smartphone volgt. Jij kan mij zien en horen, zelf kom je niet in beeld. Je kan wel vragen stellen via de chatfunctie.
  • Na afloop ontvang je de link naar de replay zodat je het webinar kan (her)bekijken (geen nood dus als je er om 9u niet bij kan zijn!).
  • In de besloten Facebookgroep kan je hulp vragen én experimenteren met de opdracht van de dag.


Veelgestelde vragen & bemerkingen

Ann, ik ben volledig overtuigd van het nut van een weggever, sterker nog, het maken van een weggever staat al een jaar op mijn to-do lijstje én ik heb het onderwerp al, heeft het dan zin dat ik meedoe?

Absoluut!
Elke dag krijg je een concrete opdracht. Ik nodig je uit om elke dag het resultaat van die opdracht te posten in de besloten Facebookgroep (moet niet, mag wel). Op die manier ben je na 4 dagen een heel stuk verder met je weggever.

Gaan we ook al het technisch gedoe leren, hoe je zo'n weggever dan op je website zet en wat met je mailinglijst en welk programma je daarvoor kan gebruiken enzo?

Disclaimer: neen, we gaan tijdens deze training niét aan de slag met het technisch gedeelte.

Maar allé, waarom niet?
Het technisch gedoe vind je makkelijk online door te googelen. En er zijn ook volop mensen die je daarbij kunnen helpen (je websitebouwer bijvoorbeeld, of iemand wiens vak het is om ondernemers juist bij dit technisch gedoe te helpen).

En, nog veel belangrijker: als al het technisch gedoe werkt maar de inhoud van je weggever klopt niet, dan zal hij geen enkel effect hebben.
We moeten dus éérst daarmee aan de slag!

Ann, #sorrynotsorry ik moet het gewoon kwijt: ik ben allergisch aan weggevers! Elke coach en trainer en therapeut heeft dat tegenwoordig, en als ik me dan toch nog eens laat verleiden tot het downloaden van zo'n weggever, dan blijkt die van Flairniveau te zijn. Dààrvoor heb ik dan mijn e-mailadres prijsgegeven en vaak geraak ik dan nog niet uitgeschreven van die nieuwsbrief ook!
Daar wil ik zelf niét aan meedoen!


Goed dat je het zegt, want dat is ook één van mijn grootste weggever-allergieën!
Daarom ga ik je leren om een echt waardevolle weggever te maken.
Zoals ik ook in deze gratis training het beste van mezelf zal geven.
Want alleen dàn kunnen mensen vertrouwen in je krijgen. Niét als je een documentje schrijft met 3 open-deur-intrap-tips.


Doe mee en meld je nu aan!

Na afloop van de challenge ontvang je ook mijn wekelijkse artikels en video's met tips en strategieën voor meer klanten en meer omzet.
Ik ben zelf ook allergisch aan spam en spring behoedzaam om met je gegevens: ik geef je gegevens aan niemand door.
En als je de na de challenge denkt "ik heb wel weer genoeg gehoord en gezien van die Ann" dan meld je je gewoon weer af, in elke mail vind je een afmeldlink, no questions asked!

  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}

Industrieweg 3 3001 Heverlee
ann@althea-coaching.be


Privacy

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x